Sponsorportaal

METO is een vereniging die in de voetbalregio Zuid hard aan het werken is om één van de vooraanstaande verenigingen te worden. Een duidelijk beleid en een goede jeugdopleiding liggen daar aan ten grondslag waarbij plezier in het voetbalspel voorop staan. Dit kost echter wel geld.

Uw bedrijf als sponsor van rkvv meto

Er zijn een aantal manieren om onze vereniging te sponsoren en voor u om reclame te maken. Deze staan vernoemd in de sponsorovereenkomst. In ons sponsorpakket-document staat uitgebreider beschreven wat er mogelijk is en wat u kunt verwachten. Uiteraard zijn er ook op maat gemaakte overeenkomsten mogelijk, zoals levering van goederen waar iets tegenover staat e.d. Indien u de sponsorovereenkomst heeft ingevuld, of u heeft een andere manier van sponsoren gewenst, kunt u deze inleveren bij, of contact opnemen met, een van onderstaande personen:

A Lameir, aclameir@planet.nl

J Prop, jenpprop@kpnmail.nl

Bij een van de bestuursleden van onze vereniging kunt u uiteraard ook altijd terecht.

Sponsorovereenkomst METO 2022
PDF – 76,9 KB 384 downloads
Sponsorpakket METO Uitleg 2022
PDF – 98,1 KB 306 downloads