Spek de clubkas

Heb jij thuis een frituurpan en wordt het frituurvet regelmatig vervangen? Dan kan je eenvoudig onze club steunen door het apart inzamelen van gebruikt frituurvet!

Frituurvet: Geld voor je club
Lever je gebruikte frituurvet in bij de daarvoor bestemde container op ons sportpark. Iedere volle container levert ons maar liefst € 32,- op! Hiervan kunnen we jaarlijks allerlei activiteiten organiseren. Daarnaast draag je ook nog eens bij aan een beter milieu.

Goed voor het milieu. Goed voor onze club.
Gebruikt frituurvet kan op een duurzame manier gerecycled worden tot biodiesel. Dit is een concrete oplossing voor CO2 vermindering en bovendien levert dit onze club ook nog eens geld op.

Wat moet je doen?
Giet het afgekoelde frituurvet in de originele verpakking of in een andere af te sluiten plastic fles terug. Doe deze verpakking in de daarvoor bestemde gele container bij RKVV METO. De opbrengsten worden vervolgens op het rekeningnummer van de vereniging gestort.

Wat kan je inleveren?

• Vloeibaar/ vast frituurvet
  • Frituurolie
  • Overige plantaardige oliën

Alvast bedankt voor je steun.

PS. Laat dit ook door familie, vrienden en kennissen lezen.