Oud papier

Het ophalen, verzamelen en verwerken van oud papier is één belangrijke inkomstenbron voor de vereniging. De standen vindt u hier. Hiervoor zijn wij nog steeds op zoek naar vrijwilligers die op doordeweekse dagen en op zaterdagochtend de handen uit de mouwen willen steken en onze ''Oud papier mannekes'' te helpen. Meer informatie hierover kunt u opvragen bij Johan Prop via jenpprop@kpnmail.nl of Ger van Tilburg via glvantilburg@kpnmail.nl. De instructies voor het ophalen van oud papier kunt u alvast hier vinden.

Routes

Route 1
Raadhuisstraat – Uilenberg – Binnenweg – Semmelweisstraat – Heistraat – Edward Jennerstraat – Platengastraat – Griblingstraat – Pasteurstraat – St.Lucasplein – Flemingstraat – Robert Kochstraat – Prins Bernhardstraat – Onderstal – Marktje – Groenewoud – Tuinstraat – Veerweg – Gehele kom Woensdrecht – Dorpstraat tot aan ’’Non Plus Ultra”- Rijzendeweg – Stompe Torenlaan – Vinkeslag – Melis Blecklaan – Berglaan – Fortuinstraat – Bossestraat – Steenstraat tot Scheldeweg – Valkestraat en gehele Bungalowpark.

Route 2
Prins Clausstraat – Prins Hendrikstraat – Kromstraat – Matthias Wolffstraat – Kloosterstraat - KLM Laan – Van Weerden Poelmanlaan – Lorentzstraat – Van ’t Hoffstraat – Ossendrechtseweg – Bejaardenwoningen e.o. – Dennenlaan – Schapendreef – Putseweg Zuidkant – Huijbergseweg v/a Pastoor v Roesselstraat – gehele Plan Duintjes – t/m Putseweg Noord.

Route 3
Gehele plan Heiakkers – Nederheide – Doelstraat – Nieuweweg – Antwerpsestraatweg oneven – Duinstraat – en gehele Plan de Hoef.

Route 4
Huijbergseweg v/a Lorentzstraat – Huijgensstraat – Buys Ballotstraat – Keesomstraat – Gravesandestraat – K.Onnestraat – Oostlaan – Hugo de Grootstraat – Mickelersweg – Lindberghlaan – Sondermanlaan – Geyssendorfferlaan – Bleriotlaan – Verlengde Duinstraat – Fokkerlaan – Parmentierlaan – Smirnofflaan – Wouwbaan – Zandfort – Oude Stee – Nieuwe Stee.- Aviolandalaan – Antwerpsestraatweg –  Steenstraat tot aan Scheldeweg – en v/a   kruising Zandfort Scheldeweg Antwerpsestraatweg even tot aan de Raadhuisstraat.

De Routes worden om de 4 weken op donderdagavond vanaf 17:00 uur* gereden. De data van de routes voor het komende jaar vindt u hier.

Iedereen die buiten de genoemde ophaalroutes vallen en winkeliers mogen hun oud-papier ook dagelijks brengen naar de containers bij het Jac van Hoek sportpark aan de Huijbergseweg.

ZORG DAT UW CONTAINERS OM 16:00 UUR BUITEN STAAN!!