Terugblik op toernooi 2023

Ook dit jaar weer een indoor toernooi, dit jaar het Tummers/METO indoor toernooi, met dank aan Tummers voor de sponsoring dit jaar van ons toernooi.

We kunnen terug kijken op een zeer geslaagd toernooi, zowel in de ochtend als in de middag, en dit jaar voor de eerste keer ook in de avond, door het grote aantal deelnemers.

In de ochtend en middag werden alle spelers verrast met een bidon geschonken door Tummers en een frietje met snack en een glaasje ranja.

Hierbij willen wij de kaderleden bedanken die mee hebben geholpen en ook de kaderleden, ouders en grootouders die aanwezig waren om aan te moedigen.

Verder Marcello bedankt om de gehele dag en Davey voor de avond de wedstrijden als scheidsrechter te begeleiden.

Frank bedankt voor het mede organiseren van het toernooi was leuk om samen te werken met het toernooi programma, die vrij massaal gebruikt wordt door ouders, kader en spelers.

Iedereen bedankt namens Corina en Eddy.

Hierbij de uitslagen van het toernooi:

JO7 / JO8:

3. Fc Groningen

4. Roda JC

JO17 / JO19

Voor de JO17 / JO19 hebben we geen eind uitslag. De tijd van het huren van de banen was op en er waren al een paar geblesseerde, we besloten om het bij de gespeelde wedstrijden te houden en iets te gaan drinken met de spelers in de bar.