Voetbalreis: KV Mechelen - KVC Westerlo

Update: inschrijving is gesloten

Activiteiten Commissie METO presenteert: voetbalreis naar KV Mechelen! Op vrijdag 8 maart 2024 speelt KV Mechelen een thuiswedstrijd tegen KVC Westerlo. Dit is de laatste thuiswedstrijd van de Pro League én (op het moment van schrijven) is een play-off plaats nog in zicht.

Vanuit METO organiseren we een voetbalreis met een (party)bus naar het AFAS Stadion om deze wedstrijd te bekijken. Na afloop hebben we nog ruim een uur om een pintje te drinken in Den Bunker onder tribune 2.

Je kunt mee voor slechts 40 euro p.p inclusief bus- en stadion ticket in vak I (lange zijde, sta tribune). Maar wees er snel bij, want we hebben maar 60 plaatsen en vol=vol. Inschrijven kan via het formulier onderaan deze pagina. Ivm de benodigde gegevens moet iedere deelnemer zich individueel inschrijven.

Tijdsschema:

Vertrek parkeerplaats METO: 18:00 uur
Aanvang wedstrijd KV Mechelen - KVC Westerlo: 20:45 uur
Vertrek vanuit AFAS Stadion Mechelen: 00:00 uur

Aanvullende informatie:

De voetbalreis is alleen voor METO-leden, vrijwilligers en sponsoren en voor personen van 18 jaar en ouder. Aanhang is uiteraard van harte welkom. Wij organiseren dit uitje voor het eerst en gaan er van uit dat iedereen zich netjes aan de geldende regels houdt en dat iedereen netjes op tijd op de afgesproken plaats verzamelt voor vertrek. Deelname op eigen verantwoordelijkheid. Bij succes gaan we dit zeker vaker organiseren!

Wanneer 8 maart 2024, 18:00 uur
Waar AFAS Stadion Mechelen - Vertrek en terugkomst op parkeerplaats METO